طراحی لوگو اسم

طراحی لوگو اسم های خاص یا همان لوگوتایپ که بر اساس نامی خاصی طراحی می گردد.

خدمات حرفه ای طراحی لوگو اسم یا لوگوتایپ توسط بهترین طراحان ریوال آنلاین ارائه می گردد.

جهت ثبت سفارش و یا اطلاع از قیمت خدمات ما با روابط عمومی آژانس تماس بگیرید.

طراحی لوگو اسم

در این نوع طراحی خطوط میتواند ساده یا پیچیده باشد.

آرم های شکلی تصویر نشانه نامیده می شود و آرم های نوشتاری تایپوگراف یا مونوگرام (شامل ابتدا یا اختصار نام است) نامیده میشوند.

طراح‌ آرم با نظر گرفتن شرایط کار و حرفه سفارش دهنده و آگاهی از انگیزه های دادن سفارش کار طراحی لوگو اسم یا همان تایپوگرافی را آغاز می کند.

در داخل کشور گاهی ممکن است سفارش دهنده آرم خواهان طراحی لوگو نوشتاری خود یا شرکتش با حروف لاتین باشد و گاهی ممکن است این تقاضا برای نوشتار با حروف فارسی صورت گیرد.

بنابراین طراح باید با تمامی جنبه های طراحی حروف لاتین و فارسی به خوبی آشنا باشد و آگاهی کافی از نحوه طراحی حروف را داشته باشد.

طراحی لوگو اسم چیست؟

انواع لوگوهایی وجود دارند که حق چاپ را نقض می کنند که به وضوح از نظر ساختاری با یکدیگر متفاوت هستند و لوگو نوعی لوگو است.

انتخاب نوع لوگو برای شما و مشتریانتان به عوامل زیادی بستگی دارد. این شامل نام برند، محصول یا فعالیت، زمینه کاری، مخاطب یا مخاطب، جغرافیای فعالیت و … می شود و در نهایت طراح گرافیک با ظاهری مناسب بهترین گزینه را انتخاب کرده و شروع به طراحی لوگو می کند.

لوگو اسم هنر نمایش و تبدیل حروف به تصویر است که در طراحی لوگو بسیار مهم است – توجه به تصویر ایجاد شده از حروف و مطالعه رابطه بین این تصویر و معنی است.

البته هر نوع نوشته با یک تصویر همراه است و این تصویر می تواند منعکس کننده معنا و مفهوم یک برند، محصول و … باشد.

لوگو اسم در درجه اول خوانا است زیرا از حروف الفبایی تشکیل شده است و به دلیل داشتن شکل تصویر قابل مشاهده است.

به عبارت دیگر، ویژگی مجموعه لوگو این است که هم خوانده می شود و هم دیده می شود. به دلیل این ویژگی وقتی حروف روی صفحه ظاهر می شوند باید یک بیان بصری پیدا کنند و تبدیل به تصویر شوند که علاوه بر خوانایی، مزیت دیگری برای علامت متنی است.

به عبارت دیگر، لوگو اسم هم خوانده می شود و هم دیده می شود.

نکات مهم

استفاده از ابزارهای متنوع و ایجاد تغییرات در املا و ترکیب حروف به هر شکلی برای طراحی لوگو اسم به دلیل حس تنوع و سرگرمی هرگز نباید انجام شود.

همیشه مهم است که تصویر نهایی بر اساس معنا باشد.

اگر ارتباطی بین تصویر و مفهوم وجود نداشته باشد، پس با یک افکت گرافیکی سروکار نداریم.

نتیجه فقط چیدمان حروف در کنار هم بدون توجه به مفهومی است که فقط در طبیعت نوشته شده است.

چیزی که باعث می شود یک طراح گرافیک حس نوستالژیک و تاثیرات ساختارشکنانه جدیدی داشته باشد، دریافت تصویر درست از مفهوم است.

در این زمینه تا حدودی می توان قواعد و هنجارهایی را یافت که شرح مفصل ایالت ها و اشکال متنوعی را در ثبت نامه ها ارائه می دهد که:

چگونه نوشتن هیجان انگیز می شود؟ و با چه حیله گری آرام به نظر می رسد؟

چگونه می توان متن را جدی و با عظمت ارائه کرد؟ یا برعکس، فضای صمیمی را در طراحی حروف احساس کرده اید؟

چه زمانی باید از روابط هندسی و قوانین دقیق پیروی کرد؟ و در مواجهه با چه مشکلات بداهه ای می توانید بدانید؟

در نهایت، چگونه می‌توان شکل‌شناسی کلمات را تحت تأثیر محتوا و حالات ذاتی معنای کلمات قرار داد؟

هنگام طراحی لوگو اسم باید به بسیاری از این نکات توجه کرد تا تعادل کامل بین حروف خوانا و تصویر واضح ایجاد شود.

 


 

مقالات مرتبط با طراحی لوگو :

ایده

طراحی های لوگو شرکتی

طراحی لوگو اختصاصی

بازسازی لوگو

طراحی لوگو حرفه ای

طراحی لوگو در اصفهان

طراحی

لوگو

مخاطب برند

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *